söndag 7 augusti 2016

FOTO 220 GULD OCH GRÖNA SKOGAR (90)


6 kommentarer:

  1. Vacker bild och fin tolkning av det svåra temat! :)

    SvaraRadera
  2. Värt guld när man hittar dessa goda bär och då kanske speciellt när man bor i mina trakter där hjortron är väldigt ovanligt, men jag har ett ställe där jag plockar. I år var där väldigt lite tyvärr, fick bara ihop 0,5 liter, men man får vara glad för det lilla.

    SvaraRadera
  3. Det är väl just det här man förknippar med uttrycket, iallafall gör jag det :-) En riktigt fin bild på de goda bären.

    SvaraRadera
  4. Fin bild på det goda och vackra bäret, som tillhör mina favoriter. Tyvärr är de dåligt med hjortron här i södra halvan av vårt avlånga land och att köpa sylten är alldeles för dyrt annat än någon gång, kanske vartannat år ... men då är det kalas!

    SvaraRadera
  5. Så vackert tolkat! Hjortron är verkligen skogens guld!

    SvaraRadera