söndag 13 mars 2016

FOTO 73 SKIDA (267)


12 kommentarer:

  1. Så fint val på temat och arrangemang. Den gröna färgklicken gör sig verkligen fint mot den ljusa bakgrunden. Fint också med skuggan.

    SvaraRadera
  2. Kul val att tolka temat, kreativt tänkt. Snyggt upplagt.

    SvaraRadera
  3. Vacker bild på söta små ärtor i sin skida. Perfekt till temat.

    SvaraRadera
  4. SWIX grön på den ger både bra fäste och glid...

    SvaraRadera
  5. En väldigt fin bild och perfekt tolkning. Kul också för igår fotade jag samma motiv och hade samma tanke som du. Lider brist på vanliga skidor här på ön ;-)
    Har inte publicerat min skida ännu för jag har inte hunnit gå igenom bilderna och vet inte om de blev bra. Din blev toppenbra :-)

    SvaraRadera
  6. Bästa skidan - snyggt!
    Jag har tänkt samma slags skida, men inte hittat några fina färska ännu. Får se om jag kan hitta på något annat nu när du hann först...

    SvaraRadera
  7. Så smart och kreativt tänkt....:)

    SvaraRadera
  8. Riktigt bra tänkt där! Jag har bara tänkt skida, som i någon form av skidor, men detta är ju mycket roligare. :)

    SvaraRadera
  9. Så gott och frestande det ser ut!

    SvaraRadera