tisdag 8 mars 2016

FOTO 68 DOPP (38)


Kaffe med dopp. 

14 kommentarer:

  1. Mums.....ser väldigt gott ut att dricka kaffe med dopp ur den vackra blå koppen. Vem kan motstå.... :)

    SvaraRadera
  2. Ser såå frestande och gott ut! Vacker kopp med nybryggt kaffe och en färsk munk ... härligt!

    SvaraRadera
  3. Så fint arrangerat, gillar att man inte ser hela munken bara anar. Snyggt porslin.

    SvaraRadera
  4. En väldigt snyggt arrangerad bild och vacker kopp. Fyndig tolkning dessutom.

    SvaraRadera
  5. Kaffet hoppar jag gärna över, men "doppet" tar jag gärna. :)

    SvaraRadera
  6. Jag kan ta koppen! Är det okej? Jag är inte så förtjust i kaffe eller munkar, men gillar verkligen din kopp. Den funkar säkert till annat än kaffe. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kopparna hittade jag på loppis i somras och jag njuter varje gång jag dricker ur dom. Ibland har man tur😊

      Radera
    2. Du var på rätt plats vid rätt tillfälle!!! Grattis till både fin bild och fina koppar! :)

      Radera
  7. Extra gott med dopp i en vacker kopp!

    SvaraRadera
  8. Åh, så frestande och gott det ser ut!

    SvaraRadera
  9. Alltid lika gott med en kopp kaffe, men är det dopp till blir det extra gott! Snyggt! :)

    SvaraRadera
  10. Inte så länge sedan jag var frälst i den combo men nu är det tvärstopp fast kaffe ibland. Sockerbomben får någon annan!!! Kram ;D

    SvaraRadera