torsdag 31 december 2015

FOTO 365 MOT LJUSARE TIDER (EGET TEMA 20)


Skönt tycker jag att nu går vi, sakta men säkert, mot ljusare tider.

Nu har jag för tredje året i rad fullföljt utmaningen 365 foton. Även detta år har varit roligt och det är så utmanande att hitta motiv och tvingas tänka lite utanför boxen ibland för att få till alla teman. Tack snälla ni för alla uppmuntrande kommentarer. Det gör mig så glad! Jag har funderat hit och dit på om jag ska hoppa på utmaningen även nästa år. Efter att ha läst temalistan några gånger har jag bestämt mig: Jag kan inte låta bli för det är så många roliga teman. Jag satsar ett år till. Du kommer att hitta mig här på denna sida även nästa år. Hoppas att du tittar in till mig även då. Nu önskar jag dig ett riktigt gott nytt år och ett stort tack för det gångna året. 

5 kommentarer:

  1. Grattis till målgång i år igen! Det har varit trevligt att följa dig och jag blev glad när jag såg att du fortsätter även 2016 :)
    Önskar dig ett Gott Nytt År!
    På återseende!

    SvaraRadera
  2. Grattis till målgång! Tack för alla fina bilder, det har varit roligt att följa dig. Vi ses nästa år! :)

    SvaraRadera
  3. Självklart kommer jag följa dej även nästa år och Grattis!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt ljus i den bilden :)

    SvaraRadera
  5. Grattis till målgång! Ska bli roligt att följa dig ett år till och få se dina fina bilder.

    SvaraRadera