söndag 22 november 2015

FOTO 326 SLÄP (266)


8 kommentarer:

  1. Så kreativt löst!! Smart och kul tolkning. Vacker harmonisk bild.

    SvaraRadera
  2. Fin stämning, och klurigt tolkat tema som så ofta hos dig.
    Å så blir jag alltid så glad när jag kommer hit och möts av din härliga vinjett!

    SvaraRadera
  3. Vacker bild med fint ljus och en kreativ tolkning! :)

    SvaraRadera
  4. Stämningsfull bild. Känslan jag får när jag ser den är stillsamhet.

    SvaraRadera
  5. Kreativ tolkning. Härlig stämning och fint ljus i bilden.

    SvaraRadera
  6. Jag tackar dig för att du varit en av mina trognaste följare och den som kommenterat mest. Nu har jag grejat utmaningen fem år i rad, så det får räcka. Nästa år deltar jag ej, men om du gör det så tittar jag nog in någon gång ibland. Ha det bäst!

    SvaraRadera
  7. Härlig tolkning... och en underbar bild!

    SvaraRadera
  8. En fin tolkning och en rofylld bild!

    SvaraRadera