måndag 22 juni 2015

FOTO 173 I SKOGEN (127)


10 kommentarer:

  1. Så snyggt fångad älg. Den stod snällt iaf och lät sig beskådas. Fast man känner sig lite liten mot skogens konung. :)

    SvaraRadera
  2. Åh, så ståtlig! Snyggt fångat!

    SvaraRadera
  3. Men... ååhh... vilken fin bild på älgen...och att den stod still så du hann få den på bild!

    SvaraRadera
  4. En drömbild! Men jag ska erkänna, hade jag mött den hade jag genast rymt fältet. Det har hänt, så jag vet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var lugnt den här gången eftersom jag satt i bilen.

      Radera
  5. Skogens konung, bättre kan det inte bli till temat! Mäktig bild. Skönt att du satt i bilen. :)

    SvaraRadera
  6. Oj! Vilken lycka! Jag rör mig mycket i skog och mark, men inte i 17 dyker de upp framför min näsa.

    SvaraRadera
  7. Snygg skärpa på älgen!

    SvaraRadera
  8. Där kan man träffa på kungligheter :) Ni ser ut att ha koll på varandra!

    SvaraRadera