torsdag 2 april 2015

FOTO 92 FILMRULLE (66)


10 kommentarer:

  1. Snyggt arrangerat. Blir lite nostalgisk när jag ser dessa. Mamma sa -tänk att varje bild kostar.... Lollos dig som har en kvar.

    SvaraRadera
  2. Nostalgi! :) Men jag vet inte om jag saknar dem egentligen. Nu kan an ju fota hur mycket som helst och behöver inte tänka på att rullen ska ta slut ;)

    SvaraRadera
  3. Fint med det korta skärpedjupet... snyggt. Vilken nostalgikänsla... men egentligen är det inte såå väldigt länge sen :)

    SvaraRadera
  4. Hade flera stycken som blev över vid byte till digitalkamera och de låg här och skräpade. Jag kastade dem. Nu hade jag velat ha en kvar. :I

    SvaraRadera
  5. Det var tider det ;-) Hade mörkrum och framkallade och förstorade allt själv.

    SvaraRadera
  6. Man minns :) Snyggt fotat med ljus/skugga och skärpedjup.

    SvaraRadera
  7. Fota med film var lika kul som nu (men man fick ju vara lite mer sparsam med bilderna). Mörkrummet när bilderna växte fram var spännande men att framkalla filmen var INTE kul. Becksvart, och kom filmen snett var det kört och alla bilderna förstörda.
    Nej jag föredrar det digitala mörkrummet =) . Säkert bättre för både miljö och hälsa!

    SvaraRadera
  8. Snyggt fångat! Jag har en rulle i kylen som jag inte framkallat och funderar vad som är på. Måste nog se till att framkalla den snart.

    SvaraRadera
  9. Det var ett tag sedan jag sist använde en filmrulle... ;)

    SvaraRadera
  10. Ja det ligger några och skräpar här skall kanske kosta på framkallning!
    Gillar din vinkel som blev snygg och förhöjde temat!!! Kram ;D

    SvaraRadera