söndag 19 april 2015

FOTO 109 SNYLTARE (271)


13 kommentarer:

  1. Åh, vilken smart lösning på ett svårt tema! Önskar att jag själv kommit på det där :D

    SvaraRadera
  2. Jättebra lösning på ett lite knepigare tema. Fint foto ! Jag tror jag vill vara en snyltare också ;)

    SvaraRadera
  3. Bra tolkning och det är ju bara ett litet hörn som försvunnit ;)

    SvaraRadera
  4. Så smart lösning :)

    SvaraRadera
  5. Haha... undrar vem det kan vara...? Perfekt till temat :)

    SvaraRadera
  6. Trevligare än mitt val till temat som kommer om några dagar!
    Skönt foto där du fått fram temat genom hur du vinklat kameran!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  7. Smart tolkning :)

    SvaraRadera
  8. Det skulle kunna varit jag, för jag tycker det ser ut som om det är min favorit med lakrits i. ;)

    SvaraRadera
  9. Det var värst! Har du också sådana? ;)

    SvaraRadera
  10. Hi hi så kul tolkning!

    SvaraRadera
  11. Ha Ha, kul lösning på snyltartemat.

    SvaraRadera