tisdag 10 mars 2015

FOTO 69 KNOPP (149)


8 kommentarer:

  1. Ännu en av vårens budbärare :)

    SvaraRadera
  2. Tussilago :) Vårens små hjälp-solar!

    SvaraRadera
  3. Vad glad man blir av den knoppen :)

    SvaraRadera
  4. Härligt foto! Vilken underbar årstid vi nu har framför oss.

    SvaraRadera
  5. Knopp som ger bopp om våren. :)

    SvaraRadera
  6. Ännu har jag inte sett någon, ja, det kan bero på att jag inte varit ute och vandrat - har legat i över 39 gr feber därav min totala fråvaro.....

    SvaraRadera
  7. Åh, så löftesrikt med knoppen som tränger upp ur jorden!

    SvaraRadera
  8. Små knoppar som vill komma upp!!!
    Har du fått Domherrar nu annars får du gärna några för de glupskar i sej massor tillsammans med de andra så jag kommer säkert snart få lov att sluta mata dem! Men ändå kul att se hur tama de blivit men jag undviker dem mycket så de skall bli mera närgångna! Ställt en låda solrosfrön utanför altandörren som är helglasad så nu får jag nästa zooma ut med objektivet!!! Kram ;D

    SvaraRadera