söndag 1 mars 2015

FOTO 60 ISLOSSNING (140)


11 kommentarer:

  1. Det är dramatiskt med islossning men då är våren på väg!

    SvaraRadera
  2. Så mäktigt och dramatisk bild. Gillar rörelsen. Snyggt fångat.

    SvaraRadera
  3. Fint komponerad bild.

    SvaraRadera
  4. Mäktiga naturkrafter när islossningen startar! Snygg vinkel! :-)

    SvaraRadera
  5. Precis en sån därbild jag hade tänkt mig till temat, men vi har knappt haft någon is, så jag får klura ut något annat.

    SvaraRadera
  6. Vackert! Önskar också jag kunde fotografera något liknande :) Men här i Göteborg hinner inte snön nudda mark förrän den smält och is har jag inte sett vare sig på sjö eller kanal!

    SvaraRadera
  7. Det blir kanske ingen sådan bild för min del. Här lär inte heller bli någon islossning. Måste ju bli is först och här har nyligen blivit vår, så .....
    Jag får titta på din bild i stället. Snyggt fotat :)

    SvaraRadera
  8. Snyggt med den låga vinkeln. Riktig naturkraft...

    SvaraRadera
  9. Redan??? Här är isen fortfarande tjockis fast jag så det var relativit öppet vid övre kraftverket men på sjön ligger fortfarande isen utom under broarna! Vackert fångat och det ger mej ide att kanske söka efter temat längs älven istället! En islossning man associerar till temat så vackert fångat!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  10. Läckert med både dramatik och stillhet på en gång i bilden.

    SvaraRadera
  11. Här pratar vi ordentlig islossning. Håller med de andra, naturkraft och vacker vinkel. Jag förstår att det är en händelse att fira uppe i norr.

    SvaraRadera