torsdag 5 februari 2015

FOTO 36 BORST (28)




12 kommentarer:

  1. Tänk att en helt vanlig sopkvast kan bli så snygg i bild :)

    SvaraRadera
  2. En rejäl borste som klarar jobbet! Snyggt fotad vardagstingest!

    SvaraRadera
  3. Så fin borste, att fota vardagliga saker och få de intressanta är svårt. Du har lyckats jättebra med den uppgiften. Snyggt ljus.

    SvaraRadera
  4. Det är konstigt att det man har i vardagen ska vara så svårt att "se". När jag såg din bild så tänkte jag, javisst, självklart, varför har jag inte tänkt på det!?

    SvaraRadera
  5. Så snyggt med de olika materialen; trä, borst och den stenaktiga marken. Fint också med det röda mot de gråbruna nyanserna och utmärkt skärpedjup! Superfoto :)

    SvaraRadera
  6. Kalasfint foto av en SOPKVAST! Kul att se det fina i vardagen och det är du så bra på. :)

    SvaraRadera
  7. Riktigt snyggt med de röda borsten mot underlaget och bakgrunden.

    SvaraRadera
  8. Ställer mig i kören och ropar hurraaaaaaaaaa - av det enkla vardagliga tingen runt omkring oss skapar du mästerliga bilder!

    SvaraRadera
  9. Fantastisk fint foto! Fokus på "rätt" ställe och underbar röd färg.

    SvaraRadera
  10. Jag beundrar din förmåga att skala bort allt onödigt och bara lämna det väsentliga. Underbar bild.
    Enkels och snyggt, nu igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK TILL ALLA SNÄLLA OCH VARMA KOMMENTARER. VA GLAD JAG BLIR!!!

      Radera
  11. Läckert foto och visst blir man glad att hitta teman i sin vardag och det är du duktig på!!! Kram ;D

    SvaraRadera