måndag 5 januari 2015

FOTO 5 LÄSER (182)





14 kommentarer:

  1. Så fint inramat och beskuret, jättebra bild på temat.

    SvaraRadera
  2. Så fint fotat... snyggt! Och nu blev jag såå nyfiken... är det en bra bok?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är Kepplers "Eldvittnet" och jag tyckte att den var riktigt spännande och det var svårt att slita sej ifrån den. Nu är det sambons tur att läsa den.

      Radera
  3. Fint till temat och man blir nyfiken på vad de är som läses!

    SvaraRadera
  4. Bra tolkning, man blir nyfiken på boken. :)

    SvaraRadera
  5. :) Hoppas det är något riktigt bra också!

    SvaraRadera
  6. Fin bild och skärpa. Vi har läst mycket detta jullov. Det är riktigt rogivande.

    SvaraRadera
  7. Bra lösning på temat. Snyggt fotat och inramat.

    SvaraRadera
  8. Fint foto! Det är inbjudande och gör mig nyfiken att vilja läsa innehållet.

    SvaraRadera
  9. Snyggt komponerat och beskuret.

    SvaraRadera
  10. Hoppas kunna komma igång med läsandet snart fast först skall jag sakta in och läsa mina besökandes bloggar! Tar det lite lugnt och tyvärr blev dagen idag lite kall med strömavbrott som gjorde en helt slut men dina teman skall jag bara komma igenom innan ögonen faller ihop!!! Bamsekram ;D

    SvaraRadera