onsdag 28 januari 2015

FOTO 28 MÅTT (202)




10 kommentarer:

  1. Varje dag ser jag teman på alla era andras bloggar som jag inte lagt märke till i listan själv ;) Jag får nog sätta mig och studera den lite bättre :)
    Bra mått!

    SvaraRadera
  2. Snyggt... perfekt till temat och fint fotat!

    SvaraRadera
  3. Snyggt skärpedjup.

    SvaraRadera
  4. Så snyggt i sin enkelhet (det enkla är det svåra får jag då tillägga)!

    SvaraRadera
  5. Jag måste säga som Eva - nya teman dyker upp varje dag. Mycket fint fotografi av mått. Jag tycker mycket om måttets form i bilden.

    SvaraRadera
  6. Håller med alla uppe. Snyggt med enkelhet, det är inte lätt.

    SvaraRadera
  7. Åhhh mammas måttband, som jag har kvar!

    SvaraRadera
  8. Smart, enkelt och snyggt!

    SvaraRadera
  9. Det finns massor av teman i närheten - det gäller bara att se. Fin bild på måttbandet

    SvaraRadera
  10. Snygg upplagt och fotat av det "enkla" med skärpan på den rätta stället!!! Kram ;D

    SvaraRadera