fredag 2 januari 2015

FOTO 2 GLÖD (103)



21 kommentarer:

  1. Så läckert med glöden och röken som ringlar uppåt!
    Själv klämmer vi veken så den inte glöder för jag gillar inte
    lukten kanske för den kittlar min allergi av sot!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  2. Snyggt fångat med den blåtonad röken...

    SvaraRadera
  3. Läckert med det röda som glöder och den vackra röken.

    SvaraRadera
  4. Snyggt foto Kerstin och fiffig lösning på temat. Extra snyggt med röken som ger liv åt den övre halvan av bilden, och snyggt att rök och ljus harmonierar färgmässigt.

    SvaraRadera
  5. Snyggt gillar den silvriga inslaget mot det blå.

    SvaraRadera
  6. Väldigt snyggt, med bokeh runt ljuset:) Bra fångad liten glöd i rätt ögonblick.

    SvaraRadera
  7. En så vacker bild! Det är bara att konstatera att det enkla är det vackra.

    SvaraRadera
  8. Så fint fångat, glöden och stråket av rök. Tjusigt!
    Ja, det är kul med återkommande motiv. Kommer nog att sakna att inte fota samma plats varje månad. Nu blir det vad som helst den första dagen, kan bli kul det också!

    SvaraRadera
  9. Och vilken superfin vinjettbild du har!

    SvaraRadera
  10. Snyggt med glöden där. Ja man ska alltid släcka ljus när man lämnar rummet. Det går fort om "olyckan" är framme och det "tänder till" på något sätt någonstans.....

    SvaraRadera
  11. Otroligt vackert i det enkla! Vi hade samma tema som nummer två, men din var ju så mycket finare. Läckert att hinna fota medan det fortfarande glöder. :)

    SvaraRadera
  12. Två mycket vackra fotografier som start på fotoåret :) En fröjd för ögat och så fin bloggbild du har där uppe!

    SvaraRadera
  13. Åh, vilket foto! Och så snyggt komponerat ihop med ditt förra tema. Två tavlor att sätta på väggen tillsammans. :-)

    SvaraRadera
  14. Perfekt fångad liten glöd! Snyggt!

    SvaraRadera
  15. Fint med både glöden och röken mot den svarta bakgrunden.

    SvaraRadera
  16. WOW!! Den här bilden tycker jag var jättehäftig! Jag har suttit här och slötittat lite på allas bloggar och ser hur ni har kommit igång och så men nu måste jag skriva när jag såg din bild. WOW!!
    Jag har precis hittat utmaningen och la nyss upp mitt första inlägg men välkommen till mig :)

    SvaraRadera
  17. Så snyggt fångat - glöden och röken, superfin bild!

    SvaraRadera