söndag 18 januari 2015

FOTO 18 KLYFTIG (147)




15 kommentarer:

  1. Snyggt! den svarta bakgrunden blir en bra kontrast mot clementinen.

    SvaraRadera
  2. Läckert. Gillar att du vinklat så att man ser in i clementinen. Ger ett djup i bilden.

    SvaraRadera
  3. Absolut klyftigt... fin bild med bra djup.

    SvaraRadera
  4. En klyftig bild som tilltalar mig. Snyggt med den svarta bakgrunden och skärpedjupet in i mandarinen/apelsninen men även i skalet som du fått till.

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Håller med alla ovanstående :)

    SvaraRadera
  6. Snyggt jobbat! Håller också med de ovanstående, men vada ska jag nu göra av detta tema som tänkte nåt liknande? ;)

    SvaraRadera
  7. Nämen, vad klyftigt. Gillar kontrasterna i bilden.

    SvaraRadera
  8. :) Mycket klyftig till och med!
    Snyggt!

    SvaraRadera
  9. Väldigt snygg bild! Det är inte lätt att få till en annorlunda bild på en frukt men du har verkligen lyckats! Bra jobbat!
    Jag har ett önskemål... Eftersom du har en cavalier. Kan inte du gå in på min blogg och kolla på min "Avbild" (blogginlägg nr 15) och se om du ser cavalieren i den bilden? Det vore snällt :)

    SvaraRadera
  10. Håller med Marie att du verkligen lyckts få ett annorlunda foto på mandarinen! Riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  11. Fint!

    Det är många som löser temat på detta sätt......så jag funderar vidare eller så byter jag ut temat.

    SvaraRadera
  12. Klyftigt och ser frestande ut!

    SvaraRadera
  13. Inte lätt att göra något nu med så många som fått till Klyftig fast din var bäst när det gäller citrusfrukter! Får göra som Pysselfarmor att hitta nån annat! Otroligt härligt foto!!! Kram ;D

    SvaraRadera